JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Efter den blygsamma starten i dressyren vid unghäst-VM i fälttävlan avancerar nu svenskarna. Ludwig Svennerstål och Box Leo ligger bäst...
Hästnyheter
Det blev ett rejält avancemang för Ludwig Svennerstål och Box Leo efter banhoppningen vid unghäst-VM i fälttävlan. Felfri ritt gav till...
Hästnyheter
En av de få fyrstjärniga tävlingarna står för dörren och för Sverige rider Ludwig Svennerstål med Balham Mist. Spana in banan som väntar...
Hästnyheter
En svensk kvartett står på startlinjen när unghäst-VM i fälttävlan inleds i dag. Första svenskar ut är Ludwig Svennerstål och...
Hiss eller diss - del 6
Svar: 1 088
Visningar: 69 862
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Sitter och fnittrar och skrattar när jag ser några avsnitt av Seniorsurfarna i SVTPlay.
Skrattar med deltagarna, inte åt dem. Programmen...
Rie
8 minuter sedan
Svar: 572
Visningar: 16 315
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur Pojken från Österrike är säkert jättebra och jättetrevlig men när jag hör hans falsettsång så ryser jag av obehag ungefär som när man...
tara
9 minuter sedan
Svar: 1 045
Visningar: 22 399
Allmänt
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Du kunde inte rida ut?
Eller köra till en annan plats?
Ridskola är inte för alla. Vet en som köpte en jättesnäll ridskoleponny som...
ufot
1 minut sedan
Födda -21
Avel Här är det också fyraårsfödelsedag idag 🥳
(vi väntar föl vilken dag som helst nu 😁)
cili
4 minuter sedan
Svar: 895
Visningar: 111 177
Avel
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
53 minuter sedan