Luktar illa!!

Favina

Trådstartare
Min hund luktar jätteilla i öronen. Han är en valp på ca 15 veckor. Har inte tvättat dom än, men kan det bara börja lukta?

Han umgås med katterna dagligen, men det luktar bajs i öronen. Kan man tvätta med grönsåpa?

Kram Favina :bump:

Sv: Luktar illa!!

Säger som ovanstående och tillägger:

TVÄTTA INTE ÖRONEN MED GRÖNSÅPA!!!!!

Ring till en veterinär och beställ tid. Håll INTE på att pilla i öronen själv!!

min hund fick öroninflammation, luktade pesten själv i öronen. Gick till veterinär som visade hur jag med en tops varje dag skulle rengöra öronen och hälla i örondroppar och massera.

Men gör inget förrän du varit hos vet!

Luktar inte öronskabb också illa... iom att han är med katter tänkte jag på det.

jag har aldrig upplevt att öronskabb luktar särskilt illa. det låter mer som en öroninflammation.

till trådskaparen: hundöron ska dofta gott. ring vet om du inte redan har gjort det och skaffa en bok om hundens veterinärvård.

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
592
Senast: Wenniz
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 598
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 326
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023