Bukefalos 28 år!

Lundbäck vill tillbaka till rampljuset

Sv: Lundbäck vill tillbaka till rampljuset

Så kan det gå när man inte behandlar sina hästägare bättre :devil:
 
Sv: Lundbäck vill tillbaka till rampljuset

Tänkte detsamma faktiskt, även om åsikterna om det specifika fallet är spridda, så känns det ju som om det spelar roll..
 
Sv: Lundbäck vill tillbaka till rampljuset

Hon äger väl sina hästar själv numer? Lite förvånad dock att 43:an beskrivs som påläggskalv på väg upp - hästen är väl 13 år, den borde väl vara på toppen av sin förmåga nu?

Och Erbblume är väl bara 14, den borde väl inte heller vara slut än? Varför tävlar hon inte den i de högsta klasserna? Ok, den kanske inte riktigt är mästerskapsmaterial, men den var ju i alla fall bra nog att kvala till VM, den borde ju räcka en bit i alla fall. Vad har ändrats sen förra året då hon enligt artikeln "var i hetluften"?
 
Sv: Lundbäck vill tillbaka till rampljuset

Fast Madick var hon väl av med redan förra året, eftersom hon red Erbblume i VM?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Snart tio år har gått sedan hoppryttaren Angelica Augustsson Zanotelli red hem ett EM-brons. Tre barn senare är hon tillbaka i...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 806
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 502
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 833
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp