Lunginflammation

Det är bedömt som mykoplasma här också. Får svar på odlingen på onsdag. Maken var in till akuten idag efter det bokade besöket, ultraljudade lungorna och konstaterade ”lite” vätska i båda lungorna. Ingen åtgärd…

Han har så ont att han gråter när det hugger till i sidorna. Alvedon och Ipren. Det här är så piss.

Edit: sänkan hade dessutom gått upp något sen sist.

Hoppas det blir bättre för honom ❤️

Det är bedömt som mykoplasma här också. Får svar på odlingen på onsdag. Maken var in till akuten idag efter det bokade besöket, ultraljudade lungorna och konstaterade ”lite” vätska i båda lungorna. Ingen åtgärd…

Han har så ont att han gråter när det hugger till i sidorna. Alvedon och Ipren. Det här är så piss.

Jag hade skitont (har som sagt fortfarande lite ont efter senaste vändan) i bägge sidorna vid hosta/nysningar. Jag gråter sällan pga smärta men jag fi k säga aj aj och hålla emot länge.. det finns ju inte så mycket att göra, Ipren och vänta ut bättre tider ❤️

Stackars, hoppas det ger sig snarast ❤️

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka