M.A.F bettlösa träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Geisli92
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 727
G

Geisli92

Någon som har det tränset? Hur funkar det? Själv rider jag bettlöst med ett vanligt träns, men för att det ska fungera som det bör måste jag använda en rem som går över näsan som typ en "flash". Den stör min häst när vi ute i skogen och vi har gått omkull troligen pga det (märkte inte fören vi hade gått omkull att han hållde på med den så då åkte den bort och används bara i dressyren..) .

Sv: M.A.F bettlösa träns?

Du har ingen bild på din variant av bettlöst? Jag förstår inte riktigt hur du menar... För att ett betlöst ska fungera så måste där ju vara en nosrem, den kan man inte ta bort..?

Kan tyvärr inte svara på din fråga om M.A.F-tränset, själv har jag ett sidepull som jag är jättenöjd med.

Bild

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 236
Senast: Reshästen
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: tanten
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 107
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka