JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mac Kindley lekte på Vincennes
(Travronden)
Drygt 26 gånger pengarna delade Robert Bergh och Mac Kindley ut på toton när duon vann Prix Isara (€75.000) på Vincennes ikväll.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Jorma Kontio verkar vara högaktuell som den kusk som ska köra Readly Express under vinterns tävlingar i Frankrike.
Där fokus...
Hästnyheter
(Travronden)
Efter lördagens triumf på Vincennes i lördags jagar Robert Berghs Mac Kindley ny dito på...
Hästnyheter
(Travronden)
Franskfödde Mac Kindley är långtidsskadad...
Hästnyheter
(Travronden)
Både Mac Kindley och Dig For Dollars är anmälda till Prix de Brest (110.000 euro) på...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Utan att göra någon värdering kan jag tänka mig att det kommenteras när han har stångtygeln så lös som han hade den första dagen. Det...
Mirtai
12 minuter sedan
Svar: 1 510
Visningar: 118 146
Grenar
Septisk artrit
Hästvård Det har gått bra! Han fyller 9 år idag och går nu svår dressyr. Har inte haft några problem med det bakbenet alls. Sedan är han ganska...
Mirtai
Idag kl 09:33
Svar: 6
Visningar: 1 613
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag håller med @Alexandra_W, det är helt individuellt, det är svårt att se något genomgående mönster.
warg
Idag kl 09:00