"Madickenhus"

Sparrisen123

Trådstartare
Jag vill se bilder från "Madickenhus", dvs de som har det där mysigt lite romantiska utseendet som i Astrid Lindgrens filmer. Både utvändigt och invändigt.
Ska renovera ett gårdshus och behöver inspiration :bump:

Sv: "Madickenhus"

oh gud vilket rysligt hus! :eek:
verkligen överdrivet inrett, och med läskiga dockor dessutom :crazy:

Ja, det är ett fint hus med ett fint läge. Inredningen är ju var och ens ensak. Jag skulle inte vilja ha det så men kan inte låta bli att vara imponerad av deras kreativitet.

Har du sett det här huset, som är till salu: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/364061

:eek::eek::eek:
My eyes! My eyes!!!

"Konstnärshuset" i en annan tråd kan ju slänga sig i väggen, det här var det värsta jag har sett! Riktigt läskigt. Men liksom där så plockar väl säljaren med sig den hiskeliga inredningen och så får man väl försöka glömma bort att man har sett det ;) Huset i sig är ju verkligen gammaldags charmigt!

Just det där huset var för ett tag sen omdiskuterat på senior minns jag :D
Nå'n tyckte det kom som direkt hämtat ur filmen Psycho och man kan ju i ärlighetens namn undra om det kanske är någon släkting till Norman Bates som säljer det :angel:

Liknande trådar

Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 371
Småbarn Vad ska era barn få för kalendrar i år? Jag vägrar Nissedörr som kräver engagemang. Men vill ha lite extra december mys. 3,5åring som...
Svar
16
· Visningar
947
Senast: bumpo
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
892
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
652
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka