Märkliga saker män gör med sina penisar

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qno89g/33-aring-injicerade-sin-egen-sperma-i-armen

Screenshot_20190120-152137.png
 
Fast att injicera sperma hör ju inte hemma i den här tråden, att runka är ju helt normalt om man har en penis, vad de sen väljer att göra med sperman är en helt annan sak. Likaså en röntgenplåt på en höft är ju inget konstigt som görs med penisen.
 
Fast att injicera sperma hör ju inte hemma i den här tråden, att runka är ju helt normalt om man har en penis, vad de sen väljer att göra med sperman är en helt annan sak. Likaså en röntgenplåt på en höft är ju inget konstigt som görs med penisen.
Jag tyckte att vad män gör med sin penis och/eller sperma är tillräckligt nära varandra för att hittas i samma tråd. Kändes lite overkill att skapa en ny.

Röntgenplåt en håller jag dock med om.
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 481
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
590
Senast: Whoever
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
631
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 011
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp