Bukefalos 28 år!

Mästare på besök

Sv: Mästare på besök

Och iom att det inte finns någon kommitté så kan ingen heller säga att någon INTE får kalla sig Mästare.

Det låter ju bra då kan vi alla kalla oss mästare de dagar vi behöver lite uppmuntran :D. I varje fall jag behöver det lite då och då. Fast just nu är jag mästare i staketuppsättning, höns balansering och i minigrismockning. :o

Ridning har jag inte hunnit så mycket på ett tag.

Jag bugar mig härmed och sänder en hälsning till alla ni andra mästare där ute i häst-spenaten!

:bow:
 
Sv: Mästare på besök

Det låter ju bra då kan vi alla kalla oss mästare de dagar vi behöver lite uppmuntran :D. I varje fall jag behöver det lite då och då. Fast just nu är jag mästare i staketuppsättning, höns balansering och i minigrismockning. :o

Ridning har jag inte hunnit så mycket på ett tag.

Jag bugar mig härmed och sänder en hälsning till alla ni andra mästare där ute i häst-spenaten!

:bow:

Vad sjutton är hönsbalansering?????

Kommer inte på någon mästarpotential hos mig. Ska fundera på det. Är inte särskilt bra på något, men är j-igt all-round. Kan man bli mästare i det???
 
Sv: Mästare på besök

Vad sjutton är hönsbalansering?????

Kommer inte på någon mästarpotential hos mig. Ska fundera på det. Är inte särskilt bra på något, men är j-igt all-round. Kan man bli mästare i det???

Jo hönsbalansering är när man har storcochin kycklingar som är i övre tonåren och som är handtama ( väger väl snart 1,5 kilo eller nåt). De gillar att sitta på ens handflata och balansera lite ungefär som när man har en jaktfalk eller dylikt på handen. Ser knast ut men "pippijåglarna" älskar när man går omkring lite med dom på det viset.

:rofl:
 
Sv: Mästare på besök

Nu försöker jag föra tillbaka tråden till ämnet. Som så ofta här så diskuteras/värderas det hit och dit istället för att diskutera det som trådskaparen vill. Jag måste säga att det inte alltid känns kul att skriva något här för man riskerar att må dåligt i några dagar men jag chansar. Med detta säger jag inte att ngn har rätt eller fel men jag skulle gärna höra vad de tycker som var på clinicen för Marc de Broissia.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp