• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Dean
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 351
D

Dean

Vad ska man undvika att äta medan man ammar?
Min son ( 1,5v ) har magknip till och från och jag försöker tänka på vad jag äter, men vad förutom mjölk, lök och bönor ska man undvika?

Sv: Magknip

kål, lök, ärtor, bönor eller annat som är gasbildande. Får din baby magknip vid speciella tider på dygnet då du ammar , eller är det villket som. Jag läste att det är ganska vanligt att dom kan få magknip kvällstid eftersom bröstmjölken oftast är lite mindre och tunnare då och då blir barnet inte riktigt mätt samt sväljer mycket luft.

Sv: Magknip

Han har magknip ca 2h/dygn och det har antingen varit på förmiddagen eller på kvällen, inget regelbundet.

Liknande trådar

Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 737
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 186
Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
1 165
Senast: cherie
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 117
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S