Magplatta?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Sterling
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 538
S

Sterling

Vet någon ett bra ställe som man kan köpa en billig men hyfsat bra magplatta?

Sv: Magplatta?

Jag har CH magplattan från Hööks. Det fungerar bra. Vet flera här på buke som har den och använder ofta och är nöjda.

OT, skulle en New tan färgad magplatta passa till en New market/brun färgas Wintecsadel matcha? :crazy:

Jag har en från Börjes. Den har tappat lite färg vid kanterna, inte hela värden. Men den ligger inte särskilt bra på hästen. På sidorna där den är som smalast ligger den inte an ordentligt. Sen har jag bytat till brunt så jag ska ändå ha en ny :)

kl

Jag har en från börjes som är helt OK! Kompis som oxå har den är oxå nöjd!
Jag tycke den är bra i kvalitén!

Jag har CH's från Hö*ks. kostar 698. Ligger super på de hästar jag haft den på. Mjuk och bra i lädret. Lätt rengjord.

okej, tack alla!
tror det får bli en från Börjes... :smirk:
får hålla migg till lite budgetpriser, det ska ju köpas häst också :p
får bli en på Globen :D

Jag har en från börjes som jag är mycket nöjd med. Så det blir nog en sån till nya hästen också när det ska inhandlas magplatta till henne.

Jag har en från hööks som kostade 600-700, kommer inte riktigt ihåg. Jag tycker den är bra och har hållt bra sen jag köpte den :)

Liknande trådar

Mat Vad har ni för förslag på goda, snabba och enkla (hyfsat billiga) kycklinggrytor :) ? Måste handla middagsmat till ikväll och vill äta... 2
Svar
23
· Visningar
983
Senast: hastflicka
·
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 125
Senast: Lady_S
·
Tjatter Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge. Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att...
Svar
7
· Visningar
277
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
994
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka