Make it Happen

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Bintang
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 081
Sv: Make it Happen

Beror ju på vem du har betäckt med... De flesta gick väl rätt lågt på kriterieauktionen. Sedan är han ju relativt ny i aveln så det är ju svårt att säga...

Hur menar du att de gick lagt pa auktionen? Det har ar val anda hans forsta ar som hingst, om han nu inte betackte som tavlande forra aret.

Ahhh... Du fick mig att slå upp hingsten :o Blandade ihop den med den som Menhammar har, som jag tyckte gick väldigt lågt:crazy:. Sorry... Blev fel där... Då vet jag inte alls. Mer än att det fortfarande är svårt att säga när man inte vet stoet som personen har betäckt.

Lite fel av mig, men jag menade om hingsten i största allmänhet. Men
stoet är efter Bouvatier d´anou.

Det säger ju ändå inte så mycket. Fullt förståeligt om du inte vill tala om vem stoet är, många föredrar att vara anonyma på nätet. Dock är det svårt att tro något om en viss korsning utan att veta vad det är för sto. Själv tycker jag att mödernelinjen är det intressantaste. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 947
Senast: Mirre
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025