Mäklare som inte finns på Hemnet

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Ramona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 9 994

Ramona

Trådstartare
Vilka mäklare lägger inte upp några objekt på hemnet? Känns som att det är väldigt dåligt med objekt ute nu. Finns det någon sida som är större än hemnet? Vart hittar man guldkornen?

Sv: Mäklare som inte finns på Hemnet

Booli tar upp fler objekt än Hemnet och där kan man även se vad tidigare sålda objekt kostat.

Jag skulle vilja säga blocket! Där lägger folk ut sina hus/bostadsrätter o.s.v som inte vill ha en dyr mellanhand. Alltså kan du hitta guldkornen till ett bättre pris!

fast i en storstad så säljer man knappast några guldkorn privat.. det är mycket pengar och man sätter sig lätt på pottan med otäta avtal. Jag skulle vara ytterst försiktig med att handla privat.

Googla fungerar faktiskt.
Vad letar du efter?

Hästnet fungerar annars för gårdar.

Vad letar du efter?
Någonting med lugn och ro.

Jag har egentligen hittat det, men ägarna vill inte sälja just nu. Däremot kanske nästa år. De får se. Däremot är arvstagarna helt eniga om att när ägaren dör så ska stället säljas och då står jag först på tur i förhandlingarna.

Så under tiden jag väntar på stället jag redan hittat och vill ha så letar jag efter någonting ungefär likadant. Kanske finns det bättre ställen där ute trots allt?!

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
903
Senast: Pilot
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 283
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 100
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 752
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Starlink
  • Barn med magont

Hund, Katt, Andra Djur