JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sågs senast
8 Dec 2017
Hästnyheter
Pappa Wido Neuroth vann hela 21 skandinaviska derbysegrar.
Nu har sonen Jan-Erik skrivit galopphistoria när hans egentränade Schamyl...
Hemmet
Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Hästnyheter
2010 stämdes hoppryttaren och OS-medaljören Eric Lamaze av ett företag han sålt hästar till. Nu har han dömts till att betala flera...
Hästnyheter
Maria Möllerfors har startat företag med målet att ta hand om hästar som behöver omplaceras eller är i behov av jourhem.
– Tyvärr finns...
Stärka 3 åring
Träning Ja, alltså, det är ju säkert rätt. Jag tycker bara att det verkar osäkert och obehagligt med en ohanterad häst på 169 cm. Men så har jag...
Lingon
7 minuter sedan
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan En av de största nackdelarna är väl att de flesta som säljs inte är svenskfödda, vilket gör det svårare att kontrollera kvaliteten...
Mearas
29 minuter sedan
Födda -21
Avel Idag har jag gallopperat i utkanten av en äng med Kaj! 🙌🤩🍀 Var ju förra våren som jag åkte av på närliggande fält och bröt nyckelbenet...
miumiu
45 minuter sedan
Svar: 892
Visningar: 109 983
Avel