JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Malin tvingas vila Actrice
Moderator
Hästnyheter
De har en färsk GP-seger i bagaget och de är regerande vinnare av Global Champions League tillsammans med Stockholm Hearts. Malin...
Hästnyheter
Malin Baryard-Johnsson och hästen Indiana tog hem en femstjärnig grand prix-hoppning över 1,60-hinder i Doha, Qatar.
Hästnyheter
Svenska ryttarstjärnan Malin Baryard-Johnsson bjöd på imponerande hoppning när hennes lag Stockholm Hearts vann den prestigefyllda...
Hästnyheter
Ridsporten har skakats av en rad skandaler gällande hästvälfärden.
Svenska landslagsveteranen Malin Baryard-Johnsson är en av de som...
Eurovision 2025
Kultur Jag menade inget direkt mot dig. Utan att det borde väl vara första, enklaste, lösningen :).
Rumpnissen
Alldeles nyss
Svar: 1 068
Visningar: 23 865
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Gjort mellanmålsmuffins till sonen.
Köpt plattor och lastpallar till ibc-tanken. Ska gräva och greja lite senare idag. Nu vilar vi.
sthu
8 minuter sedan
Svar: 631
Visningar: 18 079
Allmänt
Valp 2025
Övr. Hund Man får inte mycket gjort på dagarna, underhållning hela tiden 🥰
Tajger
2 minuter sedan
Svar: 961
Visningar: 69 799
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag kan också bara svara för mig själv.
Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad det är för ras på hönorna eller färg på äggen eller...
__sofia__
18 minuter sedan
Svar: 1 951
Visningar: 188 736
Djur
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Pigg hjärna och livsglädje i kombo med en kass kropp är ingen bra match.
Förläng inte det kroppsliga lidandet. Låt den somna.
tanten
33 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 587
Hund
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Dyrt är ju väldigt relativt. Genom att kolla annonser och slutpriser på hemnet och booli i valda områden går det att göra sig en...
warg
2 minuter sedan
Växande juver-hormoner?
Avel Hur långt innan fölning kan en omföderska börja fylla sitt juver? Menar alltså inte några dagar innan, utan kan det ske redan 1,5 månad...
Månskensbonden
6 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 2
Avel
Födda-24
Avel Aha! Hur kort fäster man den? Sitter den neråt manken eller mer mitt på halsen?
Jordgubbkiwi
56 minuter sedan
Svar: 106
Visningar: 7 045
Avel