Malins träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Valiant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 316
V

Valiant

Är det någon som vet vad det är för träns som Malin har på sin häst i nya ridsport?? Sidan 7, där hon sitter och pratar i en mick??

Sv: Malins träns

Hon har alltid haft HG eller Dyon vad jag sett, så är säkert nån av dom..

Du kanske kunne beskriva hur det ser ut?

Det är som Centaur sa att HG eller Dyon.
Ser mer ut som ett Dyon på nosgrimman.
Stiligt ;)

jag tycker också det ser ut mer som ett dyon. Har varit inne och kollat på hg´s träns och inte hittat någon som ser ut som det på bilden...det måste ju vara ett dyon då...Det är verkligen jätte fint

Tack för hjälpen :)

Satt och tittade på den bilden (oberoende av denna tråd) och kom fram till att det är en HG-bricka på martingalen och att det antagligen är ett HG-träns elt. Dyon.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hästar är för alla. Varför har vi då inte fler rullstolsburna ridlärare, eller fler instruktörer som undervisar på andra språk än... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
8 711
Senast: Lobelia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett liv i ridsportens tjänst har haft sitt pris för hoppryttaren Malin Baryard Johnsson – men det har inte varit för högt. – Jag har...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsporten har skakats av en rad skandaler gällande hästvälfärden. Svenska landslagsveteranen Malin Baryard-Johnsson är en av de som...
Svar
0
· Visningar
277
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förra sommaren fick Malin Hansson i Linköping en hjärnskakning när hon ramlade av en häst, vilket gjorde att hennes vardag förändrades...
Svar
0
· Visningar
254
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V