Man misstänks för övergrepp på häst

Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Fy vad hemskt jag lider med ägarna till ponnyn och hoppas atts vinet får livstid!!!:@:eek::eek::devil::devil:Fy vad jag hatar djurplågare och det borde bli strängare lagar på sånt hära på gärningsmannen borde få lika långt som han får när han torterar en människa.Polisen inför hårdare straff och som sagt jag lider med familjen
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Min tränare känner dom som ägde ponnyn...

fyfan vilka människor det finns! :eek::cry::mad:
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Äckliga vidriga "människa"! Man slutar aldrig förvånas och "förskräckas"... jag håller med, stackars ägarna!
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Livstid är för milt... man borde utsätta honom för samma sak som han utsatte hästen för... utan att avliva honom sen, det är för humant! :devil:
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Snart lyfter man ju inet ens på ögonbrynen när man hör sånt här... Varför känns det som bara blir vanligare och vanligare i vår samhälle, över lag... :(
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Varför inte tortera svinet till döds?
Ibland så borde det f*n finnas dödsstraff!
Önskar straffen var strängare när det gäller det mesta!
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Alltså, nu får det ju ge sig... Det kommer nya fall varje vecka, känns det som. :mad: Så hemskt! :(
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Finns inga ord. Jävla människa... hur är man funtad egentligen?! :confused:
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

:(Fyy!!! :mad: siket svin!! :(själv tycker ja inte döds straff men livs tid !!!! // & massor av häst godis till ponnyn!! ....! undrar om man är frisk om man jör nåt sånt>!! :cry:
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Fast det kommer kankse lite sent eftersom ponnyn inte överlevde...:cry:
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

kl


VAr detta ett sexuellet övergrepp på hästen eller vad gjorde han egentligen???
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

massor av häst godis till ponnyn!!
hehe tyckte bara d lät lite kul att man skulle ge godis till hästen xD
den e ju avlivad o ja tror faktist inte d hade hjälpt endå xD
men d e hemskt :/
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Jag skulle faktiskt med nöje och ett leeende på läpparna utföra den handlingen. :devil:

Om du med nöje och ett leende på läpparna skulle tortera en annan människa till döds, behöver du enligt mig vård precis som den man som knivhögg hästen behöver.
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Det tråkiga i vårt land är att mycket är tillåtet.
Som djur ägare kan man inte ens få någon fälld om de utövar tidelag på ens djur.
Tänk att detta är tillåtet i flera av de nordiska länderna.
Vore det inte läge att skriva en lista och be vår nya regering göra något rätt under sin mandat period ?

Jag skulle gärna skriva under en sådan om det fanns någon som orkade ta tag i och göra en och se till att den kom fram.
 
Sv: Man misstänks för övergrepp på häst

Om du med nöje och ett leende på läpparna skulle tortera en annan människa till döds, behöver du enligt mig vård precis som den man som knivhögg hästen behöver.

förväng inte situationen och försök få ut något annat ur det lilla vännen! Du försöker få det att låta som att jag skulle gå fram till första bästa man på stan och kvinhugga dom till döds utan att de har gjort något.
MEN om någon gjorde min häst illa på detta sättet eller om jag ffick träffa någon som har skadat en annans hästp å detta sättet så skulel jag inte tvecka med at skada dem på samma sätt!
samma omnågon hade dödat min familj hade jag inte tvekat med att döda dem.

det är min åsikt som ajg står för, du har din, jag har min. det finns inget att diskutera.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Flera djur har vanvårdats på en gård i Västerbotten. På gården fanns åsnor, hästar, hundar och kaniner – de flesta i dåligt skick...
2
Svar
21
· Visningar
3 010
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter En hästägare i Hultsfreds kommun misstänker att någon har förgripit sig på hennes häst. Händelsen är nu polisanmäld och brottet...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under onsdagen fick polisen i Mora in en anmälan om djurplågeri av en hästägare i Rättvik. Hästen skadades i hagen i juli och fick...
Svar
0
· Visningar
861
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Senaste veckorna har två olika fall av misstänkta sexuella övergrepp på hästar polisanmälts.
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp