Man vet att man har en minigris inne när.....

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Gris-Eva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 208
G

Gris-Eva

...... man hör konstiga ljud och smällar. :crazy:

bus1.jpg

Sv: Man vet att man har en minigris inne när.....

..... man har glömt att ta ut soppåsen. :p

bus2.jpg

(oj, vad vi dricker kaffe i det här huset! :eek:)

Det är underbart med djur:love:, man vet aldrig vad man kan vänta sej!:rofl:Fast det såg inte så kul ut, här får du en liten kram:idea::love:.

Hade vart ännu roligare om grisarna kunnat gå in och ut ur huset och grisgården. Och man öppnar huset går in efter en lång arbetsdag och ser ett riktigt nergrisat (bokstavligt talat) hushåll :D

Du har så söta små djur du.:love:

Hälsade på din man igår förresten. Han frågade om jag skulle banta, hade bara ett paket grädde i korgen på ica. Naturligtvis bantar jag på grädde.;)

Har ni några fiskar nuförtiden? Eller är det svinigt värre?

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
503
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 226
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
11 160
Senast: Efwa
·
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Mary_Oh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka