Bukefalos 28 år!

Manduca igen

Sv: Manduca igen

Ja vi använder väpnarluva, jag är väl medveten om skillnaden. :)

Kanelbulle, vi kan ju öva på nån fika? :)
 
Sv: Manduca igen

Jag brukar se de här trådarna tidigt men verkar ha missat just den här....

Hur som haver, ska ni ses och öva kommer jag gärna med, jag bär min minsta dagligen och länge i min Manduca. Slänger upp och ner honom flera gånger per dag så jag kan nog titulera mig expert snart :p:D


Jag är i trakterna med jämna mellanrum, och träffar gärna folk däruppe, så man har nån att umgås med, mer än svärisarna ;)
 
Sv: Manduca igen

Då ska jag se till att sambon vill åka till sina päron en tisdag, så jag kan hänga på er en dag då! Om jag får det förstås?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 368
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 381
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 845
Senast: Luff
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 555
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp