Manual till Hyundai Santa Fe 2015

Windy

Trådstartare
Jag har precis köpt mig ovanstående bil. Min första Hyundai. Med bilen finns bara den tjocka instruktionsboken. Ska det inte finnas en naturlig för hur man hanterar navigatordystemet?

Undrar också om det inte ska finnas med ett kort med kod så man kan få igång radion om varit tvungen att ta bort batteriet av någon anledning. Eller för den delen, uppgradera kartan i navigatorn.

Någon som vet?

Windy

Jag har precis köpt mig ovanstående bil. Min första Hyundai. Med bilen finns bara den tjocka instruktionsboken. Ska det inte finnas en naturlig för hur man hanterar navigatordystemet?

Undrar också om det inte ska finnas med ett kort med kod så man kan få igång radion om varit tvungen att ta bort batteriet av någon anledning. Eller för den delen, uppgradera kartan i navigatorn.

Någon som vet?

Windy
10 år gammal bil. den koden kan du nog glömma

10 år gammal bil. den koden kan du nog glömma
Men visst ska det finnas ett kort med kod? Varför ska jag glömma? Bilen har bara haft en ägare. Jag lämnar en 15 år gammal Honda i inbyte, där jag är 4:e ägaren, och den har ett kort med koden kvar.

Om det SKA vara en kod, så behöver jag be försäljaren ta ur radion för att få fram serienumret då kan jag få en ny kod från Hyundai.

Windy

Nu har jag äntligen fått tag på någon från Hyundai att fråga. Tog 45 min i telefonkö. Det ska inte finnas någon kod enligt till min årsmodell. De har haft det på äldre årsmodeller.

Så nu hoppas jag att det stämmer 😊. Man kan få ny kod från Hyundai, men då behöver man montera bort radion för att få tag i serienumret. Inget jag ville böka med själv och behövde få koll på läget senast nu på fm. Hämtar min "nya" bil ikväll 😊.

Däremot så ska det egentligen finnas en liten tunn manual för navigatorn, men den verkar inte gå att få tag på.

 Windy

Liknande trådar

P
Träning Nu är det såhär, att jag har en 10 årig D-ponny valack (blir 11 i Januari) som har varit dålig i sitt framben sedan Mars. Jag köpte...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka