• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jupiter-judex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 662
Sv: märgben

såg på en hemsida för färskfoder att dom sålde märgben mm...
men jag har en svag minnesbild av att man inte fick sälja det längre....någon som vet nåt om det?

har jobbat i matbutik i tolv år och tror det var i samband med...kanske galna kosjukan(vet inte) fick vi inte sälja det mer

Det har varit förbjudet o sälja märgben P.G.A. galna kosjukan som det var sån hysteri om ett tag. Men det togs bort för ett tag sen vet inte när men nu är det iaf helt okej o sälja märgben igen.

Sv: märgben

ja men tack!! :bow: började nästan fundera på om jag inbillat mig! men jag vet hundra att vi inte fick sälja...vare sig till soppa eller hund!

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 468
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 616
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 674
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka