Marin/gul resår

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CHW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 601
C

CHW

Vart och vilka märken har produkter med marinblå/gul resår?
Vet att GG har det, supersnygga! Men det borde finnas några andra?

Ska alltså vara svart läder med mässingspännen och marin/gul resår.

Gärna bilder! :)

Sv: Marin/gul resår

köpte rätt nyligen en lädergjord m blå/gul resår till unghästen. det va på citygross (fd eko) o jag TROR den va från hansbo (german nånting, vad det där märket heter). verkar bra, kostade kanske 400 eller nåt runt där.
sen har jag en billig martingal m blå/gul resår som jag köpt på börjes (i affären). va några år sen, jag tror det är från kingston o kostade drygt 100 bara. vet inte om de har kvar några såna nu dock!

har du kollat chetak förresten? de brukar ha rätt mkt förbyglar o sånt m resår! rätt billigt oxå.

Jag får åka och kika in hästaffären extra mycket i morrn då! Speciellt på Chetak! ;)

Chetak och globus har dock vad jag sett bara grön/gul och grön/vit

Benskydd och martingal/förbygel/brösta

Hansbo har ju just German Line (GL), som du säger, och de produkterna håller i mitt tycke väldigt hög kvalitet utan att vara speciellt dyra. Och deras förbygel/martingal är JÄTTEsnygg!

Jag dreglar över sadelgjorden men kan ju inte köpa den till en oinriden tvååring

(Eller varför inte, kan ju ligga och vänta precis om allt annat)

:love: SKITSNYGGA!!! (ursäkta språket...:crazy: ) Och ang. gjorden, jag resonerar alltid som du - det här och det där osv, kan ju alltid ligga och vänta, hehe... Om inte annat går det alltid att sälja igen.

Senast ändrad av en moderator:

Du kan köpa den till mig så får du tillbaka den när du behöver den! :angel:

Det låter bra! Då ska jag iväg och beställa massa saker i morrn då! :D

Kan skvallra om att det var halva priset på dom, kostade bara typ 500kr nu är det ju inte GL skydden men likadana, bara att GL har sitt märke bak och jag kan nästan tycka att det är finare med slät läder.

Tvååringen hade massa täcken som väntade på honom när han var 6 månader samt lite träns och så. Sadelgjorden vill jag gärna hitta ett pris på.

Det kan jag ju inte göra, min älskling ska ha nytt och fint.
Om du hittar den, kan du kolla upp priset då?

Ska jag göra!

Tittade på GG sakerna för några veckor sen...
Förbygeln kosta typ 299 kr, sadelgjorden typ 400 kr och sadelgjorden med platta typ 600-700 kr.

Hela min tävlingsutrustning ska förändras! Nu ska allt bli med marin/gul resår, marinblått schabrak, kavaj och hjälm, svart läder med mässingspännen på allt. :love:
Nu gäller det bara att hitta en luva som matchar det marinblåa/gula schabraket också... :cool:

Har du bilder på din nuvarande tävlingsutrustning?

Jag är lite ute efter en luva som är vanilj/creme vet du vart jag hittar det?

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III
  • Ridskoleryttare
Tillbaka