Märke På Borste??

cassic_bambi

Trådstartare
Jag har en jättegammal ryktborste som jag bara så gärna vill veta märket på!!

Det är tre hästar i en triangel kan man säga. Någon som känner igen det??

PM:a Mig om du vet =)

Mvh,

Sv: Märke På Borste??

Ser hästarna möjligtvis ut såhär?:
487.gif

Då kanske borsten är av märket Three Horses? Nu vet jag ju förstås inte om de har gjort ryktborstar, men när du nämner att det är tre hästar tänkte jag osökt på det här märket.

Nej men nästan! Det är 3 sådana hästar fast i en triangel, en häst överst i mitten o två under...det kan ju vara så att det inte finns längre eller hra bytt namn o logga! Det är det jag inte vet!
Den är verkligen uråldrig, jag fick den när jag var 8 av min mamma som hade den som ung och nu är jag 22! Så det är ju stor risk att den inte finns, vilket är synd då det är sådan kvalité att det är svårt att få tag i idag!
Jag använder den fortfarande dagligen och det ända som avslöjar att den hängt med ett tag är att kanterna är nernötta o den första raden hårstrån är avskavda på hälften! Så det är en riktigkt bra ryktborste!

neej, den måste vara 300 år gammal, ingen i modern tid som vet vad det är jag söker :crazy: Tråkigt! hehe!

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: Angel
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 241
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
764
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka