Marstallfoder?!

Sv: Marstallfoder?!

Nix, jag kollade det på GG och det var grymt dyrt för just inte så mycket (islandsvarianten). Dessutom stör jag mig på reklam som säger att det är ett uuuutmärkt komplement. :devil:

Fast det är det säkert, om man har ett hö som passar. Fast då är det ju höet som kompletterar :angel:

Provade deras vitaminer. Tror det är tyskt foder. Finns säkert lika bra, mer kända och billigare foder i Sverige.

Jag fick hem en broshyr att läsa och jag tyckte det lät väldigt bra, men som ni säger det är VÄLDIGT dyrt. Över 200 kr ligger det på. Just därför jag undrar om det verkligen funkar.

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 098
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: ako
·
Foder & Strö Någon som provat att ha rapshalmpellets till permanentbädd?
Svar
6
· Visningar
373
Senast: EZMK
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 964
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Klädråd, bröllop.
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur