Sv: måste ha hjälp fort, LIV/DÖD!
Enligt vetråd när jag var i samma läge, så innan man får tag i mjölkersättning så om man måste ge komjölk så var det bättre med laktosfri. Sant eller ej ska jag låta vara osagt.
'Mina' dog dessvärre, den ena mest troligt av lunginflammation (jag var ung och okunnig och fick nog ner mjölk i lungorna på den tyvärr), den andra var för illa däran för att kunna räddas och dog inom några timmar, saknade sugreflex så var nog dömd redan från början. De andra två såg det ut att gå bra för, men de dog med nån dags mellanrum efter ngn vecka, ingen aning varför tyvärr. Enligt veterinären var det dessvärre inte ovanligt.
Men lycka till med de små. Och så ska jag vara sådär präktigt tråkig, men som flera redan skrivit i sina utmärkta svar är det ett dygnetruntjobb och nästan på heltid att nappa upp kattungar, och om du/ni känner att ni inte kan, så hellre än att börja 'slira' på tiderna och tycka 'det räcker nog med var X timme istället för varannan' eller så, så låt dem somna. Det är INTE fel att göra det om man känner att man inte kan/vill/orkar, och det är inte elakt, tvärtom har man då besparat dem från att svälta och frysa ihjäl.
Lycka till som sagt och uppdatera gärna.