Måste PASSET med på tävling

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare olly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 136
O

olly

Jag indrar om man måste ha med passet på tävling?Jag har alla vacc på vaccintyg.

Sv: Måste PASSET med på tävling

Tack va bra,tycker d e lite oroligt att ha med det.

Men jag har alltid med mig passet för jag har ju chip märkningen i där.:)

Ok,men vad har chipmärkningen för betydelse?

Jag har tävlat ponny i 11 år och tävlat upp till regional dressyr och jag har alltid haft med passet oacsett om vacc. är separat. ibland vill dom på tävlingsplatsen kolla igenom pass o sånt så att allting stämmer, händer inte alltid men ibland, har du en ponny måste du även ha med mätintyg m.m.

Jahaja, haha, tänkte inte ens på att det kanske skulle kunna vara skillnad! :D Sorry!

Hehe ojj
jag trodde att det var både häst o ponny:). Men du kanske tävlar häst :crazy:

Måste och måste.
Det kan vara bra att ha med sig om nån skulle få för sig om att inte tro att det är din häst, eller nått :p

Jag har licenserna och vac. intyget i plastfickan på passet. Tycker det är superbar att ha allt på ett ställe sådär, och jag skulle aldrig slarva bort det!

Måste och måste.
Det kan vara bra att ha med sig om nån skulle få för sig om att inte tro att det är din häst, eller nått :p

Jag har licenserna och vac. intyget i plastfickan på passet. Tycker det är superbar att ha allt på ett ställe sådär, och jag skulle aldrig slarva bort det!

Självklart kan jag oxå säga att jag aldrig skulle slarva bort det!
Men tyvärr e d inte såå enkelt,man gör ju inte d med mening.
Tycker bara att d vore skönt att slippa ha med det är ju en VÄRDEHANDLING.Licenser m.m har jag på ett ställe d.v.s tävlingsmappen,så för den sakens skull behöver jag inte passet.

Du kan ha kopior på allt du måste visa på en tävlingsplats, hästpasset kan arrangörerna aldrig kräva att du ska ha med dig.

Liknande trådar

Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 064
Senast: Freazer
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
650
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka