Måste uppdatera hela tiden

Luff

Trådstartare
Hjälp mig någon. Jag får hela tiden uppdatera sidorna. Det fryser vid förra surftillfället så att säga. Om jag tex går in på denna tråd imorgon kommer jag att vara tvungen att trycka på uppdatera för att få se eventuella svar.
Irriterande, vad ska jag göra?

Sv: Måste uppdatera hela tiden

tråkigt..
du har nog ganska mycke virus+ "mask"+ trojaner o annat skit i datorn. uppdatera ditt virus program samt skaffa ett gratis antispyware kanske det blir bättre (det blev min dator i alla fall ;) )

Min gubbe uppdaterar virusskyddet ofta. Jag får be honom kolla igenom det igen.

Kontrollera inställningen för användning av webbhistorik. (Verktyg / Internetalternativ / Webbhistorik / Inställningar) Är den inställd på "Aldrig" får du den sparade versionen.

Tack tack tack. Den var inställd på aldrig. Skumt.

Liknande trådar

Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 605
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
796
Senast: MJLee
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 582
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025