Matade sjuk häst med gräs

Sv: Matade sjuk häst med gräs

Otroligt att man inte kan få ha sina hästar i fred. Har själv problem med folk som matar mina hästar med allt möjligt från socker, morötter till gammalt bröd.
 
Sv: Matade sjuk häst med gräs

Hejsan, asså man går ju inte in och matar en annans häst !! de e ju samma sak som att inkräkta på annans tomt. Eftersom man äger hästen och hagarna. Desutom vet man ju inte om hästen är sjuk eller så :S som tur har jag bara två grannar :) Min tränare och andra med hästar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Länsstyrelsen har gett en hästägare i Säters kommun ett föreläggande att fodra sina hästar på ett riktigt sätt.... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
663
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hästen är det djur som drabbas oftast av välfärdssjukdomar som diabetes och högt blodtryck. Och det sker i högre grad än tidigare...
Svar
0
· Visningar
838
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Försäkringsbolaget If utökar reseskyddet i hemförsäkringen så att hästägare kan avboka en betald utlandsresa om hästen blir...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Sammet
·
  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Höga radonhalter i vattnet har varit ett problem för Kils Ryttarförening som under förra hösten fick flera hästar sjuka...
Svar
0
· Visningar
968
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp