Mått på startboxar

Topolino

Trådstartare
Någon som vet måtten på startboxar alt. vet lämpliga mått på övningsstartboxar? Hade tänkt mig att svetsa ihop ngt liknande denna:

gatetrain.jpg

Sv: Mått på startboxar

tänkte du göra det själv? imponerande hur händig du e isf, ja kunde inte ens bygga ett modelhus av glasspinnar i skolan :crazy:
Det är bara o springa med måttband till närmaste bana:)

Sv: Mått på startboxar

Japp, den blir säkerligen inte lika fin men annars är det inga problem att svetsa ihop ngt liknande. Ingen raketforskning direkt. :cool: Tänkte jag skulle slippa åka hela vägen in till täby med måttbandet...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
579
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 082
Senast: Sel
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 089
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka