Maya Delorez

suuucck

Trådstartare
är sugen på att beställa hem ett par Maya delorez ridthights, men undrar hur dem är i storleken🤔 jag har hört att dem ska va stora i storleken . Har vanligtvis storlek S men funderar på om man ska köpa Xs då jag ibland kan ha den storleken på vanliga thights osv ifall dem är stora i storleken. Berätta gärna om era uppfattningar av deras storlekar bland annat om du tog en mindre storlek och det passade osv:) mvh
 
Dom är STORA.
Har vanligtvis S i storlek (36) men XS i Maya delorez. Fick skicka tillbaka första paret då det blev sladdrigt i grenen 😳
 
Jag har normalt sett L. Beställde M som rådet var. Dom sitter perfekt. Stora i storlek. Följsamma åt alla håll i tyget.
 
Jag har i vanliga fall M och köpte ett par S från MD men tycker att de fortfarande sitter för löst över midjan och låren. Jag är lång och smal så möjligt att de sitter bättre på de med samma kroppsform som modellerna på hemsidan har.
 
Jag har i vanliga fall M och köpte ett par S från MD men tycker att de fortfarande sitter för löst över midjan och låren. Jag är lång och smal så möjligt att de sitter bättre på de med samma kroppsform som modellerna på hemsidan har.
Håller med and storleken här. Har en storlek mindre men dom sitter fortfarande inte bra.
Jag gillar inte materialet då det blir sladdrigt och nopprigt väldigt fort dessutom.
Skulle inte rekommenderar MD till den som sitter många timmar i sadeln, men helt ok byxa att ha till vardags.
 
är sugen på att beställa hem ett par Maya delorez ridthights, men undrar hur dem är i storleken🤔 jag har hört att dem ska va stora i storleken . Har vanligtvis storlek S men funderar på om man ska köpa Xs då jag ibland kan ha den storleken på vanliga thights osv ifall dem är stora i storleken. Berätta gärna om era uppfattningar av deras storlekar bland annat om du tog en mindre storlek och det passade osv:) mvh
Tack för alla svar hörni. Det blir en storlek mindre så får man hoppas att dem passar. Mycket hjälpsamma svar:)
 
Håller med and storleken här. Har en storlek mindre men dom sitter fortfarande inte bra.
Jag gillar inte materialet då det blir sladdrigt och nopprigt väldigt fort dessutom.
Skulle inte rekommenderar MD till den som sitter många timmar i sadeln, men helt ok byxa att ha till vardags.
Menar du att dem blir noppriga av tvätten?😖
 
Jag tror de skiljer sig åt lite i storleken beroende på modell. Performancetightsen är något större än de andra.
Jag tycker dock inte de är stora i storleken. Jag har xxs i både performance och i vintertightsen och det är en vanlig storlek för mig.

Jag gillar mina MD! Supersköna nu på sommaren. Tycker dock gripen är lite väl klistrig.
 
Jag tror de skiljer sig åt lite i storleken beroende på modell. Performancetightsen är något större än de andra.
Jag tycker dock inte de är stora i storleken. Jag har xxs i både performance och i vintertightsen och det är en vanlig storlek för mig.

Jag gillar mina MD! Supersköna nu på sommaren. Tycker dock gripen är lite väl klistrig.
Åh vad bra , vill nämligen köpa dem för att kunna ha något skönt att rida i på sommaren🤩
 
Fick hem mina första idag!😃 Sitter jätteskönt men inte hunnit provrida än.
Jag som har 38 i vanliga fall beställde i S men skulle nog kunna haft xs. De är väldigt töjbara!😃
 

Liknande trådar

Utrustning Sugen på ett par nya ridbyxor och tyckte att byxorna från Maya Delorez såg trevliga ut! Aldrig provat märket dock. Hur är de i storlek...
2
Svar
21
· Visningar
3 665
Senast: Bison
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 720
Senast: Snurrfian
·
Kläder & Bli fin Jag har precis köpt ett par nya skor (tyg, med gummisula) och de knarrar när jag går! Eller ja, en av dem gör … Jag har bara provgått...
Svar
7
· Visningar
3 809
Hästmänniskan Hej! Jag är ny på bukefalos men behöver vara skriva av mig lite om min situation. Jag har varit medryttare på en underbar häst i 7 års...
2
Svar
24
· Visningar
3 593
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp