.mdi filer

Madick

Trådstartare
Om jag vill skriva ut ett dokument till fil så gör datorn en .mdi fil (Microsoft Document Image Writer). Är det något alla kan ta emot och läsa?

Sv: .mdi filer

vilken skrivare har du valt som standrad i kontrollpanelen?

och nej, alla kan inte läsa mdi. det är microsofts försök att konkurrera ut PDF filer.

Jag har valt den för vad jag såg var det den enda fil-skrivvalet jag hade på den här datorn.

Tack så mycket! Vad jag förstod av det jag läste är den gratis (open source). Suveränt!

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: elendril
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 551
Senast: __sofia__
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka