Medlem i SIF ?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare HanSomFlyger
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 821
H

HanSomFlyger

Alltså jag har en fråga. Måste man vara medlem i SIF eller så för att tävla ? Ska tävla i Gaedingakeppni, vore bra att veta. När jag ändå är i gång. Är dt något man måste vara medlem i för att tävla ? Rider inte min egna häst ! :bump:

Sv: Medlem i SIF ?

Okeej. Men alltså jag är inte medlem i någon lokalklubb. . Hur kan jag bli medlem i SIF ?

Du får helt enkelt bli medlem i en lokalklubb, det är ett krav! Då blir du också automatiskt medlem i SIF. Så titta på SIFs hemsida, snoka upp din närmastliggande klubb och gå med!

Men som medlem i SIF får du ju islandhästen (tidningen) och genom lokalföreningen tips på massor med aktiviteter, tävlingar, kurser etc. Dom har föresten ett speccialpris i år för dom som inte varit med tidigare. Jag har inte egenhäst men är med i Gladur och SIF. Tycker det är TOPPEN!!!:bump:

I år har SIF dessutom ett pröva på medlemskapspris som är billigare än det brukar. Missa inte det. :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
560
Senast: Ramona
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
316
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: co-SMAD4
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
997
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka