Mellanvägg till Vv

Oxxx

Trådstartare
Vi kommer byta ut mellanväggen i en Vv som hästen sparkat sönder, men istället för att köpa en helt ny för 1800 kr, så är det tänkt att vi ska bara byta ut skivan, och sedan skruva på den nya i ramen.
Lättare sagt än gjort kan man säga, eftrsom vi inte hittar någon skiva som är i samma färg, och när vi väl gjort det så är den bara 12 mm bred istället för 15 mm.

Någon här som vet var det finns att köpa SKIVOR i rätt färg och bredd?? :confused: Känns som man har åkt runt hela stan och letat.

Sv: Mellanvägg till Vv

`Kan ni inte måla om skivan? Låter smidigast tycker jag. Nu vet jag iofs inte vad du menar med Vv men utgår från att det är en transport eller liknande. Är det så viktigt att skivan är i rätt färg då?

Går en egen skiva. Köp på ett byggvaruhus och såga till och måla själv om det är möjligt.

Mysaan skrev:
Nu vet jag iofs inte vad du menar med Vv men utgår från att det är en transport eller liknande.

VV= Värmlandsvagnen.

Håller med dej om lösningen.

Senast ändrad av en moderator:

Det var en hyrvagn som vi fick låna. Alltså en privatperson som hyr vagnen av Vv.

Har redan förslagit att ta en annan skiva o måla om men det går dom inte med på, förklaring: det är en hyrvagn och dom äger den inte.

Har som sagt varit på massor av byggvaruhus men inte hittat något som stämmer.

Så jag frågar igen om någon vet var det finns att få tag i???!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 066
Senast: Calmiche
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 682
Senast: Ajda
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 997
Senast: Alexandra_W
·
Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 456
Senast: lillkillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka