Bukefalos 28 år!

Mello-genrep upplägg?

Lupino

Trådstartare
Är det någon som varit på mello-genrep i friends och vet hur länge det brukar hålla på?

Hur är upplägget? Pauser?
 
Är det någon som varit på mello-genrep i friends och vet hur länge det brukar hålla på?

Hur är upplägget? Pauser?
Brukar gå på repet på lördagen, matinen.

Det är i princip hela programmet som körs, som om det vore live. Så inga pauser ;)
Och så går röstningen snabbare :)
Men alla mellanakten, sketcher etc är med.
Var där när de öppnar, har massa events inne på Friends innan. Men det kommer vara mkt folk i mos hela fm!
 
Brukar gå på repet på lördagen, matinen.

Det är i princip hela programmet som körs, som om det vore live. Så inga pauser ;)
Och så går röstningen snabbare :)
Men alla mellanakten, sketcher etc är med.
Var där när de öppnar, har massa events inne på Friends innan. Men det kommer vara mkt folk i mos hela fm!

Är det fredags repet så har jag mindre koll, men det bör vara ungefär samma känner jag?
 
Brukar gå på repet på lördagen, matinen.

Det är i princip hela programmet som körs, som om det vore live. Så inga pauser ;)
Och så går röstningen snabbare :)
Men alla mellanakten, sketcher etc är med.
Var där när de öppnar, har massa events inne på Friends innan. Men det kommer vara mkt folk i mos hela fm!

Aha, det är lördag kl 13:45. Hur många timmar är det ungefär?
 

Liknande trådar

Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
994
Senast: Lingon
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 062
Senast: kamomillo
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
621
Senast: swemale
·
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
613
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp