Bukefalos 28 år!

Membra Femin Forte - någon som testat?

bettysmatte

Trådstartare
Innehåller bland annat havtornsextrakt och sägs hjälpa vid torra slemhinnor i mun, ögon och underliv. Jag har köpt en ask och har käkat i ett par dagar. Men är det någon här som har testat och som upplevde förbättring, alternativt inte tyckte att det funkade?
 
Innehåller bland annat havtornsextrakt och sägs hjälpa vid torra slemhinnor i mun, ögon och underliv. Jag har köpt en ask och har käkat i ett par dagar. Men är det någon här som har testat och som upplevde förbättring, alternativt inte tyckte att det funkade?

Jag kör på jättenattljusolja och havtornskapslar från Topformula och de hjälper fast det tar tid innan de kickar in. Jag tar två av varje morgon och kväll vilket är mer än vad som rekommenderas men jag behöver det. Det betyder att min hud/slemhinnor bara är torra och inte saharaökentorra :meh:

Edit: Det tar alltså typ någon månad innan det märks skillnad.
 
Jag kör på jättenattljusolja och havtornskapslar från Topformula och de hjälper fast det tar tid innan de kickar in. Jag tar två av varje morgon och kväll vilket är mer än vad som rekommenderas men jag behöver det. Det betyder att min hud/slemhinnor bara är torra och inte saharaökentorra :meh:

Edit: Det tar alltså typ någon månad innan det märks skillnad.
Har du testat att blanda imedeen? Jag tycker kombinationen är helt ultimat, letar efter något billigare än imedeen men har inte lyckats, samma med dem dock, tar tid innan man märker skillnaden.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
809
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 209
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp