Men dumma Mobil!

Whoever

Trådstartare
Jag har nyss fått ett nytt transflash minnes kort på två gig till V360 mobilen men den vill att jag ska formatera kortet först. Men kortet kan inte formateras. Varken via dator eller mobil! Jag sliter av mig håret snart!!! Hur "aktiverar" jag kortet? eller vad behöver jag göra?
 
Sv: Men dumma Mobil!

Är det Motorola V360, eller finns det något annat märke som har den beteckningen?

Jag har i alla fall en Motorola V360, och när jag skulle köpa mer minne så trodde de inte den kunde hantera tvågigskort. Testade med ett 2GB kort de hade där, och det funkade inte, så då köpte jag 1GB istället vilket funkar.

/Ida
 
Sv: Men dumma Mobil!

Jag kom fram till samma sak idag, men köpte ett 512kb ist som funkade. Nu ska jag bara få ihop det så att mp3 funkar!
 
Sv: Men dumma Mobil!

Men nu har jag ett nytt problem! Jag har bara musik i ena luren! Finns det någon handsfree funktion som jag måste slå av, eller?
 
Sv: Men dumma Mobil!

Jag behövde aldrig slå av något sådant, det funkade direkt. Fast jag har inte kört med headset utan med vanliga hörlurar via en adapter. Funkar lurarna som de ska med någon annan apparat?

Det som krånglar för mig är att om jag har för mycket på korten så fixar den inte att uppdatera databasfilen, utan hänger sig tills jag tar bort den så den får bygga en ny.

/Ida
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 850
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 225
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Det är ingen kul dag varken för promenader eller snickrande. Jag vill inte gå utanför dörren överhuvudtaget. Och jag måste faktiskt inte...
Svar
10
· Visningar
488
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp