Mer bomlöst ;)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Matilda_o_Bonita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 583
M

Matilda_o_Bonita

Ja, nu är det bara att inse fakta, bomlöst är den slugiltiga utvägen för en perfekt sadel för min pålla. Har nu suttit och funderat lite fram och tillbaka och kommit fram till att en bomlös är det bästa alternativet då jag inte behöver oroa mig för att hon växer ur den etc. Så, nu vill jag ha tips på mjuka bomlösa sadlar med bra stöd och bekväma att rida i. Vill inte bli helt ruinerad så så billigt som möjligt, men med bra kvalite. In med tipsen bara! ;)

Sv: Mer bomlöst ;)

FreeForm är superskön att sitta i :love: :love: :love:
den reckomenderar jag varmt
den passade bra och min häst tyckte den var skön och hon är nu sitt vanliga jag dvs sparka bakut när man fattar galopp, det gjorde hon inte när sadeln inte passade längra, hon tyckte nog att den gjorde ont...men nu älskar hon sadlar, fast sin nya freeform

ha de bra...
Kramar chima

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 237
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 202
Senast: super
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 075
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V