Laa
Trådstartare
senaste veckorna har det varit en del problem med min killes hotmail. först kunde han inte logga in på min dator (men det gick utmärkt att logga in med min adress), sedan gick det inte hemma hos hans mamma, och nu går det inte ens på hans egen dator. han kommer in på msn, men tar sig inte vidare in till eposten. inloggningssidan säger att det är fel användarnamn eller lösenord, men vi har dubbelkollat och kollat igen, och det är både rätt användarnamn och lösenord....
jag kan logga in på min adress på hans dator, och vi har försökt med hans adress på min dator, funkar inte. jag har tagit bort cookies och rensat historik och alla andra "vanliga enkla" lösningar, men det funkar bara inte.
någon som har någon förklaring och/eller lösning? eftersom jag är den "mer datakunniga" i förhållandet förväntas jag trolla med knäna och fixa problemet pronto, vilket jag inte kan, så frustrationerna stiger.. snälla, rädda min söndagseftermiddag!
jag kan logga in på min adress på hans dator, och vi har försökt med hans adress på min dator, funkar inte. jag har tagit bort cookies och rensat historik och alla andra "vanliga enkla" lösningar, men det funkar bara inte.
någon som har någon förklaring och/eller lösning? eftersom jag är den "mer datakunniga" i förhållandet förväntas jag trolla med knäna och fixa problemet pronto, vilket jag inte kan, så frustrationerna stiger.. snälla, rädda min söndagseftermiddag!