mer hotmail-bekymmer

Laa

Trådstartare
senaste veckorna har det varit en del problem med min killes hotmail. först kunde han inte logga in på min dator (men det gick utmärkt att logga in med min adress), sedan gick det inte hemma hos hans mamma, och nu går det inte ens på hans egen dator. han kommer in på msn, men tar sig inte vidare in till eposten. inloggningssidan säger att det är fel användarnamn eller lösenord, men vi har dubbelkollat och kollat igen, och det är både rätt användarnamn och lösenord....
jag kan logga in på min adress på hans dator, och vi har försökt med hans adress på min dator, funkar inte. jag har tagit bort cookies och rensat historik och alla andra "vanliga enkla" lösningar, men det funkar bara inte.
någon som har någon förklaring och/eller lösning? eftersom jag är den "mer datakunniga" i förhållandet förväntas jag trolla med knäna och fixa problemet pronto, vilket jag inte kan, så frustrationerna stiger.. snälla, rädda min söndagseftermiddag! :D

Sv: mer hotmail-bekymmer

Ja men det är ju exakt samma problem som jag har!!!!
Skapade en tråd om det på fm:D...

Hejsan!

Kontakta Hotmailsupporten!!!!! I värsta fall kan det hända att hans e-postkonto blivit "kapat" av någon annan! :( Surt, men sant! Hände tyvärr mig en gång. :eek: Kunde inte komma åt min mail eller göra ett dyft, fast alla uppgifter var korrekta!

Mitt förslag är att ni kontaktar Hotmailsupporten om detta, och de kan kolla upp och ge er hjälp med detta! Kan ta ett litet tag, men i slutänden brukar det att ordna sig!

Lycka till!

tack, har skickat iväg en fråga till supporten... opraktiskt bara att de tycker att man ska vara inloggad för att kunna fråga om varför man inte kan logga in.... :)

Kapar tråden!

Jag har MSN-problem. Jag kommer inte in. Nu har jag förmodligen provat så många lösenord att jag inte är välkommen längre. Googlat och googlat, klickat runt på MSN och letat support, men systemet är inte speciellt användarvänligt..

När jag begär nytt lösenord skickas instruktionerna till den mailadress jag inte kommer åt.

Vad kan jag göra?!

Hej!

Mitt förslag är att du kontaktar MSN/Hotmailsupporten, och skriver ett förklarande brev om vad det gäller och vad som hänt, och ber dem skicka sitt svar till en alternativ mailadress som du kanske har redan, t ex Yahoomail! :laugh: Det kan ta ett tag, som jag skrev tidigare i tråden, men det brukar kunna lösa sig! Hände mig, men kom tyvärr då fram till att mitt mailkonto blivit kapat! :cry:

Jaja, det löste sig för mig i slutänden, och jag håller tummarna att det gör det för dig med snart!! ;)

Jag har försökt, men de är inte direkt hjälpsamma.. Jag måste fylla i ett antal olika formulär hit och dit, men får ändå ingen hjälp..

Kl

Puttar upp tråden då jag behöver lite hjälp

Mamma har haft virus på sin dator och har nu fått bort det, men kommer inte in på sin hotmail, trots att hon skrivit rätt lösenord. Jag har lovat att försöka hjälpa henne med det, men börjar så smått misstänka att kontot är kapat. Har letat och letat, men hittar inte var man kommer i kontakt med hotmailsupporten. Kommer vara till en massa sidor med autofrågor/svar :confused:

Har provat det där, båda återställningsalternativen (skicka till alternativ epostadress och nåt sånt där fråge-grejs)
Som alternativ mail hade hon angett min. Mail kom och allt verkade lugnt, ändrade till det lösen hon ville ha. Funkade ändå inte och när jag sedan skulle logga in på min mail igen var det mitt lösenord som hade ändrats :confused: Försökte en gång till, men då stod det bara att det redan var gjort och kunde inte göras igen.
Sånt här ska ju vara barnsligt lätt, men jag känner mig så sjuukt oteknisk just nu :o

Det där "hemlig fråga" (eller vad de heter) är rätt kört också eftersom hon har glömt bort vad hon ska skriva som svar

Tredje alternativet...
Supportsidan skrev:
Om alternativen ovan inte finns eller hjälper dig av någon anledning är du välkommen att kontakta våra supportagenter genom att klicka på knappen nedan.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej. Jag har fått ett problem nu på kvällen. Satt och surfade runt lite på FB när jag blev plötsigt blev "utkastad" :confused: och...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: sandra87_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S