JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Merrie Annabelle-vinnare i topp
(Travronden)
Merrie Annabelle-vinnaren Poof She's Gone fortsätter att övertyga och i natt spurtvann hon finalen i Ontario Sire Stakes Gold (C$130.000) för tvååriga ston på Mohawk Raceway.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
(Travronden)
Finalen i Ontario Sire Stakes Gold (C$130.000) för treåriga ston på Mohawk Raceway i natt...
Hästnyheter
(Travronden)
Fjolårets bästa tvååriga sto i Nordamerika - Poof She's Gone - årsdebuterade i natt i ett...
Hästnyheter
(Travronden)
John Smith tycks ha fått fram en riktig skjutare i Buckhams Bay. I natt gjorde tvååringen...
Hästnyheter
(Travronden)
Finalen i Ontario Sire Stakes Gold (C$130.000) för treåriga hingstar och valacker...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Dags för nästa kris. Visade sig att släktings hiss fastnat och eftersom hen inte kan gå upp fyra trappor övervägde jag att ringa...
MJLee
3 minuter sedan
Svar: 1 024
Visningar: 30 073
Allmänt
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Blev försenad och fick inte tag i en Vildmarken idag pga fel affär så tog en Celsius Electric Lemonade= som jag inte alls tyckte om...
_Elly_
29 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 72 335
Allmänt
Brunstproblem?
Ridning Det enda som har fungerat är Oestress. Behöver jag snabb effekt så använder jag det flytande men annars funkar pulvret och det blir lite...
animalasia
Idag kl 14:52
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Bättre galopp, hon är inte naturligt i uppförsbacke där så som i traven. Utan man får hjälpa henne ganska mkt.
MattiZ
Idag kl 14:22
Svar: 68
Visningar: 5 771
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...
Habina
Idag kl 14:15