Meta-taggar?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare villi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 828
V

villi

Jag har gjort en sida åt mig själv och en åt min pappa, bägge två i publisher. Om jag söker på mitt namn i en sökmotor så kommer min sida upp, men om jag söker på min pappas namn kommer inte hans upp. Och ändå har jag inte gjort något annorlunda på min sida. Jag har hört att det har och göra med meta-taggar, men hur kan det bli skillnad om jag gjort sidorna på precis samma sätt? Kan det ha och göra med att vi har olika webhotell?

Sv: Meta-taggar?

Nja idag använs inte metataggar så mycket av sökmotorer.

Du kan därimot gå in på sökmotorernas hemsida och adda din hemsida till dom så går det fortare annars får du vänta minst några dagar så hittar sökmotorerna hemsidan

Sv: Meta-taggar?

Ok, tack för hjälpen! Har lyckats adda den på yahoo, men när jag ska göra det på google står det nåt om att servern inte hittas :(

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 424
Senast: Johanna1988
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 430
Senast: Takire
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 375
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka