Mias eller Exklusiv?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare la06
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 966
L

la06

Jag ska beställa ett länd- eller ridtäcke i ull, men kan inte bestämma mig för att ta mias eller exklusiv...:confused:

Vilket tycker ni är snyggast och bäst kvalitet på?

Vad hade ni valt?

Visa gärna bilder om ni har ngt av dessa!:)

Sv: Mias eller Exklusiv?

Jag ska beställa ett länd- eller ridtäcke i ull, men kan inte bestämma mig för att ta mias eller exklusiv...:confused:

Vilket tycker ni är snyggast och bäst kvalitet på?

Vad hade ni valt?

Visa gärna bilder om ni har ngt av dessa!:)

Har ett av varje men föredrar nog Mias. Tycker det ligger bäst.

jaha:D
mm.. de är snygga, men tänkte ändå höra mig lite för va andra tycker om dem:)

Jag har ett från Exklusive. Tycker det är snyggt.
16389851.jpg

Hade ett Mias till ponnyn förut som jag älskade! Gillar formen på Mias mer faktiskt..

Jag har ett från Exklusive, och det är riktigt snyggt. Dock måste jag säga att jag tycker att Mias är mkt gosigare och fluffigare :p:D

Mias, helt klart. Det bästa ländtäckena och skrittäckena som finns!

Jag hade absolut valt Mias, har flera stycken själv, både bävernylon o ylle och jag tycker de är mycket finare/bättre än Exlusives.

Röstar också för Mias, har två skrittäcken i ull från dom och de är verkligen av bra kvalité och snygga.

Skulle också valt Mias. Har inget men tycker att de är finare och många verkar nöjda med dem.

Säger Mias, har flera av Mias ridtäcken/ländtäcken...har även från Exklusiv men Mias har bättre passform och kvalite!

Mias tkr jag (: ska själv köpa ett sånt men vet inte vilken färg bara xD men tror det blir ett marinblått lr ett grått :)

De låter ju som att alla är överens om Mias så då får de bli ett sånt!:d

jag har båda varianterna och jag gillas Mias bäst.
Mias har bättre passform och är mycket fluffigare/mysigare :D Exlusivs är så stelt och alledes förtunnt :D

Varför tycker du Exklusiv? Har funderat mycket på dom och vill höra både för och nackdelar! Det är ju inte heller så många som har Exklusiv om man jämför med Mias!

Diana

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 134
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 676
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 565
Senast: Edla
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden