Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min häst sparkar med frambenen när vi åker transport...
Min häst börjar alltid sparka med frambenen när vi åker transport, hon gör detta speciellt vid vänstersvängar, när vi accelerar och när vi bromsar. Är det någon som har några tips?!
Skulle bli väldigt tacksam om någon svarade!!!
Förutsätter ju självklart att du bromsar och gasar lugnt, och svänger i snigelfart
Min häst sparkar jättemycket med frambenen om jag är tvungen att låta honom åka smalt, med mellanvägg. Ställer jag upp mellanväggen så han får åka brett står han som ett ljus. Åker din häst brett eller smalt? Prova att göra tvärsom och se!
När jag körde hem min nya häst så börja hon sparka otåligt när man stod stilla...det slutade med att hon fastnade i hönätet.
Jag tror att det berodde på att hon var otålig och att hon inte hade åkt så mycket transport men det var obehagligt.
Hästhantering
Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...