Min hund biter på katterna!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Breakdown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 4 502
Sv: Min hund biter på katterna!

Haha, det brukar 8 av 10 ggr slutar med att han får ett stenhårt bett någonstans så han skriker så halva grannskapet får hjärtsnörp! :D
Dock hindrar inte det honom, en halvtimme senare tar han nästa katt och tuggar lite på! :D

Anti smak på katterna? fast lär knappast vara uppskattat från katternas sida.

Vad är det för ras på katterna?

Haha! Nä dom får nog sköta det själva, katterna är ganska bra på att säga ifrån när det blir jobbigt! :D

Det är oci-katter!

Dom har en helt underbar färg, får spanna vidare på dom när jag ska skaffa katt i framtiden :)

Sådär gör våran hund oxå mot ena katten, dom brukar busa med varandra är rätt roande att kolla på!

Dock försöker hon vara på gamkatten oxå, men då får hon veta att hon lever!

Ja och så är dom helt underbara i psyket, lugna och trevliga! :)

JeayL - Ja det är jätteroligt att se på.
Samma här, mammakatt försökte han leka med en gång för nått år sedan, det var första och sista gången! :D Roligast att leka med är ettåringen men de två ettochetthalvt-åringarna är också ganska skojj! haha :)

Herrejisses vilka snälla katter! :D
Sådan skulle min unghund älska. ÅH vad hon blir besviken över att morsans katt är lite smått rädd för henne.

Haha ja, dom är så snälla! :D Hanen (han som satt framför tvn i filmen) brukar hunden bita i nackskinnet, dra ner på golvet och tugga järnet i hals och ben. Katten ligger bara med ett uttråkat uttryck i ansiktet och spinner lite lugnt! :D

Lilljessicah - Aww! Så söta! :D

Åh, haha, då vet jag precis vilka Wahidah vill hälsa på om vi åker på semester någon gång :p

Jag vet! :eek: Han är läskig! :D

Red_Chili: Haha! Ni är så välkomna för lite kattuggande! :D

lite halvt OT:

Våran stallkatt är en riktig cooling, kelig som få och tar kärlek vart den än kommer ifrån, även från hästens mun.
När hästarna, främst ungstoet och hingsten gnager på honom så trycker han sig bara ännu mer mot dem, och kurrar ljudligt. Men han har stenkoll på vilken häst som går att mysa med.

Sådär gör mina hundar med varandra. Den ene tuggar örat på den andre och den som blir tuggad i ligger och njuter ser det ut som. Det brukar sluta med att bägge har blöta kladdiga öron. Det är far 9½ år och son 9 månader jag har.

Min Grosse tik Emmy ÄÄÄLSKAR sin katt Ragnar. De låter som en hel Elefanthjord när de springer runt!

36kg mot 4kg
th_bus001.jpg

th_bus002.jpg

Äälskar dig!!!
th_bus006.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 479
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
1 949
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 534
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka