Bellini 27 Apr 2008 #3 Sv: Min katt är borta... Sätt upp lappar i området om du inte bor på landet. Är det honkatt eller hankatt? Kastrerad?
Sv: Min katt är borta... Sätt upp lappar i området om du inte bor på landet. Är det honkatt eller hankatt? Kastrerad?
M majabergman 28 Apr 2008 #4 Sv: Min katt är borta... Min försvann i lördags, igår morse hittade våran granne henne påkörd i ett dike Stackarn, det var bara 12 dagar kvar till att hon skulle fylla 1 år.
Sv: Min katt är borta... Min försvann i lördags, igår morse hittade våran granne henne påkörd i ett dike Stackarn, det var bara 12 dagar kvar till att hon skulle fylla 1 år.
M majabergman 28 Apr 2008 #6 Sv: Min katt är borta... Ja, det var världens bästa katt också Har grinat non stop sen klockan 5 igår på eftermiddagen. Förlåt att jag kapar tråden fortsätt ni. Jag hoppas verkligen att ni får tillbaka eran katt!
Sv: Min katt är borta... Ja, det var världens bästa katt också Har grinat non stop sen klockan 5 igår på eftermiddagen. Förlåt att jag kapar tråden fortsätt ni. Jag hoppas verkligen att ni får tillbaka eran katt!