Min nya bäbis!

Pegija1

Trådstartare
Han e så undrebart söt. Min lilla Bob.

Norsk skogskatt 12 veckor.

5489984.jpg

5489986.jpg

5489987.jpg

5489983.jpg

Sv: Min nya bäbis!

hur söt får man vara ? :love: :love:
den dära kissen kommer bli riktigt snygg som stor.

åååhhhh sööötast!!!:love: :love: :love: :love: sucktas inte, jag är ju sååå nära å köpa "min"...

ps: bäst å skriva rätt, annars får du väl katt-bukemaffian på dig, som jag fick ;) det heter skogkatt inte skogskatt...
man tar tydligen bättre hand om sin katt om man kan stava till rasen fick jag lära mig ;)

haha okey tack för tipset!
Nu blev jag bättre kattägare! till min Skogkatt!

hehe jo han har vuxit som bara den, de där bilderna är 2 veckor gamla men är mkt större nu!
Kan lägga in ikväll!

var har du köpt honom?

jag e sååå sugen på en norrbagge ;)
är han lugn i tempramentet? har du en eller flera katter, inne eller ute?

skulle du köpa en 5 mån gammal??

jag har köpt han från min systers kompis.
Han är superlugn lr ja han är ju bäbis och de busar ju osm de gör hehe men väldigt social och pratig.
Har en katt eftersom mina två andra inte kunde följa med till nya boendet. Han ska bli ute katt men är inne just nu

Ja dte skull ejag köpa om jag fick chans och hade möjlighet till

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
784
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka