Min nya sadel - Prestige Versailles

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare zoowie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 406
Z

zoowie

Japp, den ligger bra på hästen & är gudomligt skön att rida i :love:
Snygg färg också :d Sen så var den ju inte tokigt dyr. Någon mer som har den här sadeln? Vad tycker ni om den?

Sv: Min nya sadel - Prestige Versailles

jag provade den på min gamla häst o gillade den inte, platt o konsig, sen fick inte mina ben plats i den o jag är kortbent. Hade fått beställa en specialare o det var den inte värd.

Se så olika man kan vara, haha ;)

Jag själv tycker den är underbart skön

Jag måste säga att min absoluta Prestige favorit är Paris D. Har dock aldrig ridit i en Versailles, så kan inte direkt uttala mig kring den, men jag kan tänka mig att den också är underbar. :)

Jag har också en Paris D som jag rider dem flesta hästar i :)
Men behövde ngt nytt till unghästen, så då köpte jag versailles.

jag har också provat en sån..låg jättebra på hästen men jag trivdes inte alls i den...har istället en prestige golden star

Min Prestige favorit är Meredith D, så sjuuuukt skön. Helt perfekt :)

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 234
Senast: MiniLi
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
733
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka