Min pojkvän är med på match

Anonym35

Trådstartare
Vi har träffats under drygt ett år och känt varandra ytterligare några år. Det har varit många svängar fram och tillbaka men för några veckor sedan bestämde vi oss för att flytta ihop på prov.

Såg ett av hans kontoutdrag som låg framme där han betalt medlemsavgift till em dejtsida. Jag vet att det är fel men jag reggade mig och föreslog en dejt- det ville han gärna och var även kontaktsökande. Inga predikningar om att jag varit barnslig o kluvit över gränsen, det vet jag redan.

Är jätteledsen för nu har jag inget förtroende kvar för honom och han vet ju inte att jag vet vad han sysslar med. Imorse sa han att han älskar mig och vill att vi ska vara en familj....?!?
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Prata med honom. Eller flytta bara ut utan att prata. Det där är ju inget att ha.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Det är spontant min reaktion också. Vi är inom samma företag men inte på samma arbetsplats vilket ställer till det lite. Jag förstår verkligen inte, har precis nyligen fått förtroendet att träffa hans barn osv.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Berätta i glad ton att du har hittat en trevlig kille på nätet som du ska dejta i helgen. När han reagerar så spela överraskad och påstå att du trodde det var OK med öppet förhållande eftersom din partner också finns reggad på sidan.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Vi har haft ett väldigt upp och ner förhållande så tidigare när vi hade paus sa jag till honom att jag gått med i en dejtingsida och uppmanade honom att göra detsamma. Mest för att provocera, dumt och barnsligt inser jag såklart i efterhand.

Men nu när vi äntligen helhjärtat bestämt oss för att satsa o även skola in hans barn på mig så gör han såhär...?!
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Det kan aldrig bli bra. Du kommer aldrig någonsin att kunna lita på honom. Så tyvärr - avsluta ditt förhållande med honom.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Jag har lämnat en partner jag jobbade med. Vi satt bredvid varandra. Ensamma i hela jävla huset eftersom vi jobbade natt. Det var jobbigt i början. Men det var värt det.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Dumpa dumpa dumpa. Livet är för kort för att slösa tiden på en sån kille.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Eller så kan ju ts prata med sin karl till att börja med och därefter ta beslut om att stanna eller dumpa.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Jag hade det och var inställd på att han gjort detsamma. Har precis berättat för hans barn att vi ska flytta ihop samt bokat resa utomlands...nu vill jag bara gräva ner mig...
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Jag kan ju inte säga att jag skaffat ett inloggning och kört det här spelet mot honom...det skulle jag aldrig våga.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Vad är det värsta som skulle kunna hända?

Att prata är det enda vettiga enligt min personliga åsikt och därefter kan man ta ett beslut.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Eller så kan ju ts prata med sin karl till att börja med och därefter ta beslut om att stanna eller dumpa.


Jag kan för allt i världen inte komma på en ursäkt som håller. Han har bestämt träff med en person online för att gå på en förmodligen romantisk dejt. Om man inte klart och tydligt har sagt att man ska dejta andra är det oftast monogami som gäller då man flyttar ihop.
Usch vad jag skulle vara sårad och besviken! Berätta precis vad du har hittat och dumpa eller om du vill vara elak, bestäm en plats och tid för "dejten" och gör slut när han kommer dit.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Jag har ju mailat lite fram och tillbaka med honom från den här profilen för att se om han är med på tåget. Tyvärr är han ju det. Jag skulle ju framstå som psykopat om jag erkände det...
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Det tycker jag inte alls. Klart du ska konfrontera honom.

Hur mycket jag än ogillar snokande så tycker jag inte riktigt att det är vad du gjort, faktiskt.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Jag har suttit och ljugit ihop en profil och berättat lite om "mig" efter vad jag tror passar. Kanske ska ta ALLT med honom.
 
Sv: Min pojkvän är med på match

Nu har jag mailat o föreslagit en träff. Han tackade nej till en dag för då ska ju vi ses....suck.....
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp