Mina bäbisar!

NagelacksBeroende

Trådstartare
jag lovade ju att sätta in bilder, haha. :D

allabbisar17dagar.jpg

idag 17 dagar :)

Sv: Mina bäbisar!

såå söta :) max var ju helfrän, ovanlig färg väl?

fick kaninungar för 8 dagar sen, de var 8 när de föddes men nu är de "bara" 6, de två minsta har dött :(

en liten fråga bara, hur vanligt är det att honon får typ 7-8 ungar/kull? Min hona har haft 3 kullar, i första var det 8 alla lever ännu, i 2a var det 7, alla lever där med och i denna sista 8 varav 6 lever.

hans färg är väl inte direkt ovanlig, men jag har inte sett så jättemånga med den ^^ bourgogne (gulröd) är han :)
i den här kullen var det 6 från början, en avlivade vi och en har dött. :/ men det är ju lite så det är ibland...

det beror på vilken ras det är ju :)
men jag har hört hermeliner som har fått kullar med 9 ungar i, så helt ovanligt är det ju inte.. hehe

mamman är blandras löwen/dvärgvädur..

okej om de får så många nån kull tänkte jag men 3 gånger !

Åh så söta! Max är ju underbart fin i färgen!

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
501
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 226
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
11 160
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
853
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka