mindre hinkar med flat baksida

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag har letat lite efter hink med flat baksida, av lite mindre storlek...
Någon som vet om det finns typ 8-10-liters såna här?
(mina sökningar har inte gett mig svaret, så jag ställer frågan för att veta om jag ska leta vidare eller ge upp...)
hink.jpg
 
Jag såg mindre hinkar med flat baksida för ett tag sedan, men var det var minns jag inte säkert då jag varit runt i många olika butiker det senaste, kanske det var på granngården?
 
Jag såg mindre hinkar med flat baksida för ett tag sedan, men var det var minns jag inte säkert då jag varit runt i många olika butiker det senaste, kanske det var på granngården?
Samma här, men minns banne mig inte var, jag heller. Men jag har också varit på Granngården så det skulle kunna vara där.
 
Hööks hade nån lite mindre variant med halvmåneformade hinkar. Osäker på storleken dock, minns bara att jag tänkte att de var för små för det mesta hemma hos mig.
 
det är väl ungefär det jag misstänker, men tänkte kolla om någon lyckats springa på nåt liknande som jag missat när jag letat...
Har du kollat Citygross, Hööks och Horze? Jag har ett par hinkar som jag tror är ca 8 liter med platt baksida.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 799
Senast: SiZo
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 410
Senast: cewe
·
Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: tanten
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 123
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp