Minns någon denna distanshäst?

A

Amia

Nån som kommer ihåg Harmonie när hon tävlade?? Ett fuxigt halvblod? hon var i topp och har varit i england... Nån som minns henne?
 
Jag kommer ihåg henne. Han som red hette väl Daniel har jag för mig. Jag tror inte hon tävlades i distans så värst många år. Hur så? Vad gör hon nu? Jag har förresten alltid trott att det var en valack.
 
japp du har alldeles rätt, hon var ju iväg och tävlade ganska mycket bl.a i england.... nu rids hon helt "vanligt" och har det bra..,
 
finns bild på henne nu men den e under "f.d distanshäst" på detta forum!!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Behöver hjälp med en boktitel, har helt glömt vad den heter... Boken är skriven av mamman till en tjej som i unga tonåren blir...
Svar
2
· Visningar
389
Senast: Milene
·
Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
362
Senast: Sel
·
Kultur Har sen ett par dagar försökt komma på namnet på ett engelskt popband, men lyckas inte. Kanske Buke kan stå mig bi? Det här är vad jag...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp